Image from Google Jackets
Image from Coce

Igenkännande och motkraft : förskole- och fritidspedagogikens betydelse för specialpedagogiken : en deltagarorienterad studie / Eva Siljehag

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Swedish Summary language: English Publication details: Stockholm : Institutionen för individ, omvärld och lärande, Lärarhögskolan i Stockholm, 2007 Description: 240 sISBN:
  • 9789171555465
Subject(s): DDC classification:
  • 371.9 23
Other classification:
  • Eab.01
  • Eu
Online resources: Dissertation note: Diss. Stockholm : Stockholms universitet, 2007 Open URL
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Holdings
Item type Current library Call number URL Status Barcode
Avhandling Arflundra bibliotek La Internet (Browse shelf(Opens below)) Link to resource Not for loan 10446

Diss. Stockholm : Stockholms universitet, 2007

Med sammanfattning på engelska

La E-bok

Fulltext

There are no comments on this title.

to post a comment.