Mångsynthet och mångfald : om lärarstudenters förståelse av och undervisning för hållbar utveckling / Gunnar Jonsson
Material type:
- Hållbar utveckling -- utbildning och undervisning
- Lärarstuderande -- Sverige
- Luleå tekniska universitet. Institutionen för utbildningsvetenskap
- Sustainable development
- hållbar utveckling
- fenomenografi
- phenomenography
- intentionell analys
- intentional analysis
- lärande
- learning
- pluralism
- komplex förståelse
- complex understanding
- learning for sustainable development
- education for sustainable development
- miljöundervisning
- environmental education
- 507.1 23/swe
- Eabuh
- Epib
Item type | Current library | Call number | URL | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Avhandling | Arflundra bibliotek | La rapp Luleå 2007:13 DOC ; Internet (Browse shelf(Opens below)) | Link to resource | Available (Not withdrawn) | 7531 |
Diss. Luleå : Luleå tekniska universitet, 2007
Med sammanfattning på engelska
La E-bok
There are no comments on this title.